Tussestop Dubai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid,William, Laura Beers - WaarBenJij.nu Tussestop Dubai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid,William, Laura Beers - WaarBenJij.nu

Tussestop Dubai

Door: Astrid, William en Laura

Blijf op de hoogte en volg Astrid,William, Laura

18 December 2014 | Nederland, Rotterdam

En we zijn onderweg. Emirates we love it, wat een heerlijke luchtvaartmaatschappij. Goede stoelen, veel nee heel veel films. Service op en top. Boven Dubai vliegend zie je alleen maar zand, heel veel zand. De luchthaven is erg druk, maar gelukkig hebben we nu nog maar 1 1/2 uur overstaptijd, dus tijd voor een kopje koffie en een verslag. Het in de nacht vliegen is toch wel lekker, alleen gingen er twee kinderen tweetonig huilen, brr slaap weg dus maar weer lekker een filmpje kijken. Nu zometeen nog 8 uurtjes vliegen en dan komen we aan in Johannesburg. We zijn allemaal zo benieuwd en zijn blij dat nu eindelijk na lang wachten onze grote safari reis is begonnen. Africa here we come!

• 18 December 2014 - 06:03

Paul Van Duijn:

Zo dan, dat is even een reis om naar uit te kijken en van te genieten. Ga jullie volgen. Veel plezier in Joburg en de daaropvolgende plaatsen. Wij zoeken zondag de sneeuw op. Is maar een uurtje rijden hiervandaan. Zou eigenlijk liever net als jullie de zon op zoeken!

• 18 December 2014 - 07:31

Kathy De Groot:

Wat leuk ,een reisverslag , ik ga het volgen hoor

• 18 December 2014 - 08:30

Rianne:

Ga heerlijk genieten van elkaar en Afrika. Wij gaan jullie volgen en laten pa en ma zeker meelezen.